miercuri, 1 februarie 2012

Treizecisitrei

Dupa trei ani....


-Nu stiu dar parca nu-mi gasesc locul mama.a spus Julia privind in oglinda asteptand ca mama ei sa ii prinda voalul mai bine
-Daca tu esti asa imagineaza-ti cum e Leon?
-Chiar are papion rosu?
-Are...ti-am spus ca are.
Julia a pufnit in ras.
-Il ador ca asculta de mine.
-Asa si trebuie sa fie.
Deodata niste batai s-au auzit apoi usa s-a deschis.
-Drace ca nu am loc....a spus Carol abia intrand pe usa din cauza rochiei sale la fel de bufanta ca a Juliei
-Caroooolllla spus Julia cand s-a intors spre ea
Carol a zambit si a facut o pirueta,evident luand cu rochia cateva bibelouri ce stateau pe cel mai jos raft al dulapului.
-Oooopppss...a spus ea
Apoi inainte de a inchide usa dupa ea a strigat.
-Gata puteti sa-l lasati liber.Am ajuns in camera!
Julia a privit-o derutata.
-Pe cine?
-Pe Ivan evident...nu poate vedea mireasa inainte de nunta.E ghinion.Asa ca l-am pus pe tata sa-l inchida in camara voastra pana intru eu.
Julia s-a ridicat de pe scaun si cele doua prietene s-au luat in brate.
-Nu-mi vine sa cred ca visul nostru de a ne casatorii in aceeasi zi se va implinii.
-Si cand te gandesti prin cate am trecut....a spus Carol
-Si pana la urma imi spui unde plecati in luna de miere?a intrebat-o Julia
-Nu.a spus Carol apoi a pufnit in ras
-Dar macar e departe?
-Da.E foarte departe.Cine stie cand ne intoarcem.
Domnul Tomas a batut la usa apoi a intrat impreuna cu domnul Luca.
-Am venit sa ne luam fetele sa le ducem la altar.
Julia si Leon


Carol si Julia si-au luat taticii de brat si impreuna au urcat in limuzinele ce i-a lasat in fata bisericii.
Ceremonia religioasa a fost emotionanta,si-au spus juramintele unul altuia,atat Carol si Ivan cat si Julia impreuna cu Leon stand fata in fata privindu-se unul pe altul in ochii.Si-au jurat iubire,respect,fidelitate,sprijin si toate acele lucruri ce normal orice pereche de indragostiti la inceput de drum isi doresc.Ceremonia terminandu-se nu inainte ca cele doua cupluri sa semneze pe viata verbal impreunarea lor in fata lui Dumnezeu apoi sarutandu-se asa cum niciodata nu o mai facusera.

Dupa cateva ore la restaurant...

-Cum va simtiti doamna Ortega?a intrebat-o Ivan tinand-o in bratele sale dansand
Carol a zambit la auzul acelor vorbe.
-O sa-mi ia putin sa ma obisnuiesc cu noul nume...a spus ea,iar ca sa iti raspund la intrebare.....tu cum crezi ca ma simt?
-Fericita?
-E putin spus.Uita-te in jurul nostru,e nunta noastra,Ivan a fost pe punctul sa protesteze dar ea imediat a adaugat,bine....bine si Juliei si a lui Leon,apoi si-au schimbat privirea spre cei doi care si ei dansau si nu se mai saturau sa se sarute,dar e nunta noastra.Avem in jurul nostru persoanele pe care le iubim cel mai mult,suntem sanatosi.Suntem vii.Esti viu.Esti langa mine.a spus ea cu lacrimi in ochii amintindu-si de faptul ca in urma cu trei ani a fost pe punctul sa-l piarda
Imediat si-a scuturat capul sa alunge acel gand,astazi avea dreptul sa fie cea mai fericita.Si chiar era.
Petrecerea a fost una distractiva,cu tot felul de jocuri,cu aruncatul buchetelor,cu furatul mireselor,apoi cu furatul mirilor...
Domnul cu statia a oprit brusc muzcia si a facut un anunt.
-Dragi invitati,nasi,miri,parinti...avem un anunt de facut.Nu stiu daca a-ti observat dar unul dintre cupluri a disparut.Mai exact Carolina si Ivan.Eu am fost insarcinat de ei sa va transmit un mesaj filmat de ei.
"Dragi parinti,invitati,Julia si Leon.Nu am spus la nimeni nimic in legatura cu luna noastra de miere pentru ca sincer...nici noi nu stim unde o sa o petrecem.Am plecat mai devreme pentru ca numai vrem sa pierdem niciun minut din viata noastra ca si casatoriti,abia asteptam sa incepem sa o traim.Va iubim si sa ne revedem cu bine."




Sfarsit



Nu stiu daca chiar e ceea ce v-ati asteptat dar eu una sunt foarte multumita de cum s-a terminat.Sunt fericita ca am dus-o la bun sfarsit si e prima poveste scrisa de mine care mereu imi face o placere enorma sa o recitesc...sincer regret si eu ca s-a gatat,nu stiu daca voi mai fi in stare sa mai scriu inca una la fel de buna...sper sa reusesc:|....oricum,vreau sa stiu parerea voastra indiferent care este ea..Multumesc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu